Härkää vai dalmaattia sarvista?

Noniiiiiin, kai noiden opintojenkin eteen jotain täytyy tehdä. Ajattelin että kun tuo toinen kaveri nukkuu niin ei kun härkää sarvista. Muttamutta, härän sijaan tässä hääräsi koko ajan joku himputin dalmaatti. 

Ensimmäinen yritys oli tämmönen ”anna ko määkin kirjotan, mää oon tän työ- ja organisaatiopsykologian ennenki selättäny”:


No sitten seuraavat päiväunet. Plörinäks meni nekin, vaikka tavallaan lähtökohta olikin tosi lupaava:

Mutta ans olla kun mää avasin koneen ja kirjan ni meni noin nanosekunti tähän:

”Mää oon hereillä!!!! HUAMAAKSÄÄÄÄ?!?!? HEREILLÄÄÄÄÄ!!!!! TÄSÄ NÄIN!!”


Ja sitte vielä vähän tommosta arvostelevaa katsetta sain kaupanpäällisiks. ”Voisikko vähä miättiä elämän prioriteetteja. Jos mua ei kohtsilleen huomioida ni sanonko mihin voit prioriteettis tunkee.” Hero muuten puhuu Piilijoen murretta, jos ette sattunu huomaamaan... 😁


Että silviissii eteni ne tehtävät. Not. 

Lauantaina mä lähden ystävän kans kuunteleen tranceklassikoita sinfoniaorkesterin soittamana. Eeva tulee hoitamaan Heroa. Viimeksi kun hän oli hoitovuorossa ni mun telkkarissa oli aamulla tämmönen kuva kun sen avasin 😂 He oli vissiin kattonu potilas Saarista 🍇🍇 No, paljon pahempiakin vaihtoehtoja tulee kyllä mieleen...










Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihminen-koira -sanakirja osa I

Dalmisten kuningas

Yksin olemisen sietämätön keveys